جاروبات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L10 S Pro

کوتاه

26,500,000 تومان

توضیحات

جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame L10 S Pro

مشخصات فنی جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L10 S Pro

  • این جارو رباتیک L10 S Pro درارای مکش قدرتمند 5300 پاسکالی است که باعث تمیز شدن محیط باسرعت بالا ، مکش شدید می شود همچنین دارای موپ های چرخشی پیشرفته دوگانه و تمیز کردن خودکار همه کاره را برای کف های سخت، فرش ها ارائه می دهد.
  • زباله و گردوغبار به داخل جعبه گردوغبار که حدود 450 میلی ‌لیتری است منتقل می شود. 
  • جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L10 S Pro دارای مکش قوی است که می تواند مو، گرد و غبار، زباله ها را از عمق فرش تمیز نماید.
  • این ربات دارای مخزن آب با ظرفیت 190 میلی لیتر است که شما مطمئن باشید می تواند کف های سخت را کامل تمیز نماید.
  • این دستگاه با داشتن باتری بزرگ 5200 میلی‌آمپر ساعتی قدرت کافی را برای تمیز کردن طولانی خانه شما دارد.

ویژگی های جارو رباتیک مدلDreame L10 S Pro

مکش قدرتمند جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame Bot L10s Pro

مکش شدید، 5300 پاسکال و موپ های چرخشی پیشرفته دوگانه، پاکسازی خودکار همه کاره را برای کف های فرش شده و سخت به طور یکسان ارائه می دهد.

سطوح مختلف مکش و مصرف آب

4 سطح مکش و 3 سطح مصرف آب نظافت قابل انطباق را برای چوب، کاشی، موکت، پارکت و انواع دیگر کفپوش ها تسهیل می کند. حجم مخزن گرد و غبار 450 میلی لیتر و حجم مخزن آب 190 میلی لیتر است.

 

ماپ های پاک کننده لکه ها

ماپ‌های دوار قدرتمند به راحتی کثیفی و سایر آلودگی‌ها مانند ریختن مواد غذایی در آشپزخانه گرفته تا کف‌های مرطوب حمام را پاک می‌کنند. 2 پد خشک کن با سرعت بالا می چرخند تا لکه های سرسخت را پاک کنند. مخزن آب قابل جابجایی با ظرفیت بزرگ 190 میلی لیتری به اطمینان از پاکسازی کامل و راحت کف سخت کمک می کند.

نقشه برداری سه بعدی جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame Bot L10s Pro

L10s Pro به دقت موانع را شناسایی می کند و از اشیاء مانند میز و صندلی دوری می کند و قطرات را تشخیص می دهد تا از گیر کردن یا نیاز به کمک جلوگیری کند. نور ساختاری پیشرفته و الگوریتم های تصویربرداری سه بعدی به طور هوشمندانه موانع را شناسایی می کنند تا از خطرات جلوگیری کنند و به طور مستقل تمیز شوند.

فناوری اولتراسونیک

قالی‌ها و فرش‌ها را با دقت تشخیص می‌دهد تا به‌طور خودکار موبرها را بلند کند و مکش را برای پاکسازی عمیق افزایش دهد که به راحتی کثیفی، گرد و غبار و زباله‌های مزاحم را کنترل می‌کند. فناوری اولتراسونیک به طور دقیق فرش و فرش را شناسایی می کند. L10s Pro برای خشک نگه داشتن فرش‌ها و جلوگیری از کشیدن موپ‌های کثیف روی کف‌های تمیز هنگام بازگشت به پایه، پدهای دستشویی خود را تا 7 میلی‌متر افزایش می‌دهد.

ناوبری هوشمند LiDAR

به سرعت نقشه می‌کشد، مسیرهای نظافت را بهینه می‌کند. پاکسازی قابل توجهی را برای خانه‌های کوچک و متوسط ​​فراهم می‌کند. ناوبری هوشمند LiDAR به سرعت یک نقشه را در حدود 5-10 دقیقه می‌سازد. چندین نقشه را ذخیره کنید و از آنها برای تنظیم تنظیمات برگزیده تمیز کردن یا مشاهده آنها به صورت آفلاین با بازیابی نقشه های تاریخی برنامه خود استفاده کنید.

پشتیبانی از سیری (Siri)، الکسا و دستیار Google:

نظافت منزل را با صدای خود شروع کنید. پشتیبانی از سیری، الکسا و دستیار Google به جاروی شما اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در خانه هوشمند شما تمیز کردن خودکار را حتی بدون دست انجام دهد.

توضیحات تکمیلی

برند

شیائومی

ابعاد

1212

وزن

1

قدرت مکش

1

قدرت موتور

1

باتری

1

زمان استفاده با هر بار شارژ

1

تخلیه خودکار زباله

1

حجم مخزن زباله

1

قابلیت تی کشی

1

حجم مخزن آب

1

نوع تی

1

تی شور خودکار

1

متراژ قابل پوشش

1

نوع برس اصلی

1

نوع ناوبری

1

قابلیت تشخیص فرش

1

تی روی فرش

1

قابلیت ذخیره نقشه های متعدد

1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L10 S Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *