جاروبات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L10 Prime

کوتاه

42,500,000 تومان

ناموجود

توضیحات

جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L10 Prime

جارو رباتیک Dreame L10 Prime یک جارو رباتیک از شرکت شیائومی ا‌ست که با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌‌ها در سال 2023 به بازار عرضه شد. این جاروی هوشمند دارای یک ایستگاه، برای شستشوی پدها، پر کردن مخزن آب و خشک کردن پدهاست و مناسب کسانی طراحی شده که تی‌کشی سطوحِ سخت براشون اولویت بیشتری داره. برخلاف مدل های دیگه جارو رباتیک که فقط یک پد برای تی کشی دارند و اون را پشت سر خودشون می‌کشن، جاروبرقی هوشمند رباتی L10 Prime با دو پد تی‌کشی چرخشی سطوح سخت رو تمیز می‌کنه و بهترین تی‌کشی رو ارائه میده.

ویژگی ها:

ناوبری برتر LiDAR و نقشه برداری دقیق

با ناوبری ارتقا یافته LiDAR و الگوریتم پیشرفته SLAM به سرعت یک نقشه سه بعدی را برای تمیز کردن و پیمایش ماهرانه خانه شما تولید می کند. پشتیبانی از ذخیره 3 نقشه به L10 Prime اجازه می دهد تا تمیز کردن قابل توجهی را در کل خانه شما ارائه دهد و آن را برای خانه های چند طبقه فوق العاده کند.

ایستگاه شستشو و خشک کن اتوماتیک

ایستگاه شستشو و خشک‌کن اتوماتیک، به صورت یک استوانه به همراه جارو رباتی L10 Prime ارائه میشه. ایستگاه شارژ و شستشو، دارای یک مخزن آب تمیز 2.7 لیتری و مخزن آب کثیف 2.5 لیتری‌ست که هر بار آب مخزنِ داخلی 80 میلی‌لیتری جارو، تموم میشه به صورت اتوماتیک به ایستگاه برمیگرده تا از محفظه آب ایستگاه پر بشه. بعد از هر بار تی‌کشی، جارو رباتیک پدهای کثیف رو بالا می‌کشه و به سمت ایستگاه شستشو برمی‌گرده تا با چرخاندن و کشیدن پدها روی صفحه ی شستشو داخل حوضچه ایستگاه پدها کاملا شسته بشن و پس از شسته شدن با دمیدن هوای گرم برای جلوگیری از رشد باکتری، کپک و ایجاد بوی نامطبوع خشک بشن و دوباره آماده ی نظافت بشن. آب کثیف حاصل از شستشوی پدهای تی‌کشی، داخل مخزن آب کثیف جمع آوری میشه. به لطف سیستم مکانیزه شستشوی پدهای تی‌کشی دیگه احتیاجی نیست پس از هر بار نظافت پد‌های تی رو بشویین و خشک کنین.

توضیحات تکمیلی

برند

شیائومی

ابعاد

1212

وزن

1

قدرت مکش

1

قدرت موتور

1

باتری

1

زمان استفاده با هر بار شارژ

1

تخلیه خودکار زباله

1

حجم مخزن زباله

1

قابلیت تی کشی

1

حجم مخزن آب

1

نوع تی

1

تی شور خودکار

1

متراژ قابل پوشش

1

نوع برس اصلی

1

نوع ناوبری

1

قابلیت تشخیص فرش

1

تی روی فرش

1

قابلیت ذخیره نقشه های متعدد

1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame L10 Prime”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *