جاروبات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame D9 Max

کوتاه

16,500,000 تومان

ناموجود

توضیحات

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D9 Max

محبوبیت جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D9 Max به دلیل مکش فوق العاده قدرتمند آن است. قدرت مکش تنها ویژگی اصلی آن نیست، این جارو رباتیک با یک سیستم ناوبری هوشمند LiDAR یا لیزری، یک مخزن گرد و غبار بزرگ و طراحی جاروبرقی بدون گره ارائه می شود.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D9 Max تجربه طی کشی و جارو کشی حداکثر و کامل را ارائه می دهد. D9 Max دارای یک مخزن آب بزرگ 270 میلی لیتری است که برای تمیز کردن کف سالن محیط شما کافی است.

 

ویژگی های جارو رباتیک مدل Dreame D9 Max

پوشش نظافت کل منزل تا متراژ 150 متر مربع با باتری 5200 میلی آمپر ساعتی:

 

این جارو توانایی جاروکشی و تی کشی منزل تا متراژ 150 متر مربع را دارد. باتری 5200 میلی آمپری تعبیه شده در این جارو امکان جاروکشی و تی کشی تا 180 دقیقه را به شما ارائه می دهد. در صورتی که شارژ این دستگاه در حین کار تمام شود به طور خودکار برای شارژ مجدد برمی گردد و سپس تمیز کردن را از همان جایی که متوقف کرده است شروع می کند تا اطمینان حاصل شود که کل خانه شما تمیز می شود.

هنگام استفاده ار این جارو برای کمک به مدیریت تمیز کردن انواع کفپوش ها شما می توانید حجم آب برای تی کشی را انتخاب نموده تا مقدار رطوبتی که به پد تی این جارو می رسد را مدیریت کنید.

 

قدرت مکش عظیم 4000 پاسکال:

به لطف قدرت مکش بسیار خوب جارو رباتیک مدل Dreame D9 Max ،همیشه خانه ایی تمیز خواهید داشت. برس مویی همه کاره، عمیقاً در فرش ها فرو می رود تا گرد و غبار نهفته و خاک را از کف های سخت جدا کند و از گره خوردن موها جلوگیری کند.

نقشه برداری پیشرفته(سنسور):

جارو رباتیک برند Dreame مدل D9 max به 13 سنسور مجهز است. این سنسو‌رها برای نقشه یابی، عدم برخورد و عدم سقوط بر روی این محصول نصب شده اند. این محصول از سیستم جدید لیزری LDS3.0 برای مسیریابی استفاده می‌کند. طریقه کار آن به این صورت است که با اسکن 2080 نقطه در ثانیه و همچنین استفاده از  الگوریتم هوشمند SLAM مسیریابی را انجام می‌دهد. دقت اندازه گیری فاصله کمتر از 10 میلی متر است. این جارو برقی رباتیک شیائومی از  فناوری OTA نیز بهره می‌برد. این فناوری باعث می‌شود تا به مرور نقشه فضا و محل قرارگیری لوازم تکمیل‌‌تر شود و جارو کردن بهبود یابد.

پشتیبانی از سیری (Siri)، الکسا و دستیار Google:

نظافت منزل را با صدای خود شروع کنید. پشتیبانی از سیری، الکسا و دستیار Google به جاروی شما اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در خانه هوشمند شما تمیز کردن خودکار را حتی بدون دست انجام دهد.

توضیحات تکمیلی

برند

شیائومی

ابعاد

1212

وزن

1

قدرت مکش

1

قدرت موتور

1

باتری

1

زمان استفاده با هر بار شارژ

1

تخلیه خودکار زباله

1

حجم مخزن زباله

1

قابلیت تی کشی

1

حجم مخزن آب

1

نوع تی

1

تی شور خودکار

1

متراژ قابل پوشش

1

نوع برس اصلی

1

نوع ناوبری

1

قابلیت تشخیص فرش

1

تی روی فرش

1

قابلیت ذخیره نقشه های متعدد

1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame D9 Max”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *