جاروبات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame D10 S

کوتاه

16,700,000 تومان

ناموجود

توضیحات

جارو برقی رباتیک شیائومی مدل Dreame D10S

جارو رباتیک مدل DreameBot D10s با سیستم نقشه برداری پیشرفته LDS، مکش قدرتمند 5000 پاسکال و ویژگی های شخصی سازی بسیار آسان، امکان جارو کشی و تی کشی را در سرتاسر خانه شما فراهم می کند. با تمیز کردن خودکار کف‌های خود را از جمله سرامیک، سنگ و … زیبا جلوه دهید، یا با دستورات صوتی کنترل جارو را در دست بگیرید. با DreameBot D10s تمیز کردن خودکار و درجه یکی را به سادگی به خانه خود بیاورید.

ویژگی های جارو رباتیک مدل DreameBot D10s

پوشش نظافت کل منزل تا متراژ 170 متر مربع با باتری 5200 میلی آمپر ساعتی:

این جارو توانایی جاروکشی و تی کشی منزل تا متراژ 170 متر مربع را دارد. باتری 5200 میلی آمپرب تعبیه شده در این جارو امکان جاروکشی و تی کشی تا 180 دقیقه را به شما ارائه می دهد. در صورتی که شارژ این دستگاه در حین کار تمام شود به طور خودکار برای شارژ مجدد برمی گردد و سپس تمیز کردن را از همان جایی که متوقف کرده است شروع می کند تا اطمینان حاصل شود که کل خانه شما تمیز می شود.

هنگام استفاده ار این جارو برای کمک به مدیریت تمیز کردن انواع کفپوش ها شما می توانید حجم آب برای تی کشی را انتخاب نموده تا مقدار رطوبتی که به پد تی این جارو می رسد را مدیریت کنید.

 

قدرت مکش عظیم 5000 پاسکال:

به لطف قدرت مکش بسیار خوبجارو رباتیک مدل Dreame D10S، همیشه خانه ایی تمیز خواهید داشت. برس لاستیکی بدون موی همه کاره، عمیقاً در فرش ها فرو می رود تا گرد و غبار نهفته و خاک را از کف های سخت جدا کند و از گره خوردن موها جلوگیری کند.

نقشه برداری پیشرفته:

با نقشه برداری پیشرفته LDS مدل Dreame D10S، چیدمان خانه شما را شناسایی نموده تا مسیرهای حرکتی را برنامه ریزی کند و هیچ نقطه ای از منزل شما برای تمیزی فراموش نشود و همچنین به کمک ضربه گیر حساس به به جارو کمک می کند تا با خیال راحت موانع را دور بزند و به طور موثر و کارآمد در خانه شما حرکت کند.

سفارشی سازی نظافت:

با نقشه کشی دقیق و ویژگی های بصری در برنامه اختصاصی Dreamehome و همچنین نرم افزار مخصوص محصولات شیائومی Mi Home، به راحتی تمیز کردن روزانه خود را برنامه ریزی کنید. چندین نقشه برای خانه ‌های چند طبقه ایجاد کنید، حالت‌های تمیز کردن را سفارشی کنید، مناطق ممنوعه را جانمایی کنید، برنامه‌ها و روال‌های تمیز کردن را ایجاد کنید. تمام این موارد را همه با خیال راحت از تلفن همراه  خودتان می توانید انجام دهید.

پشتیبانی از سیری (Siri)، الکسا و دستیار Google:

نظافت منزل را با صدای خود شروع کنید. پشتیبانی از سیری، الکسا و دستیار Google به جاروی شما اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در خانه هوشمند شما تمیز کردن خودکار را حتی بدون دست انجام دهد.

نتیجه گیری

فرش این مدل جارو رباتیک با مکش فوق العاده 5000 پاسکالی برای منازلی مناسب تر است که بیشتر فضای منزل با فرش پوشانده شده. است. شما نباید انتظار تی کشی خیلی خوبی از این جارو داشته باشید. تی کشی این جارو در حد متوسط بوده و برای منازل با مقادیر سرامیک بیشتر و کمتر توصیه نمی شود.

توضیحات تکمیلی

برند

شیائومی

ابعاد

1212

وزن

1

قدرت مکش

1

قدرت موتور

1

باتری

1

زمان استفاده با هر بار شارژ

1

تخلیه خودکار زباله

1

حجم مخزن زباله

1

قابلیت تی کشی

1

حجم مخزن آب

1

نوع تی

1

تی شور خودکار

1

متراژ قابل پوشش

1

نوع برس اصلی

1

نوع ناوبری

1

قابلیت تشخیص فرش

1

تی روی فرش

1

قابلیت ذخیره نقشه های متعدد

1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی مدل Dreame D10 S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *